Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  برندينگ در مشهد برندينگ در مشهد

ممجموعه دیجیتال مارکتینگ افزا

برندينگ

امروز ميخواهيم شما را با مفهوم برندينگ آشنا كنيم
وقتي كسي از كلمه برندينگ استفاده ميكند اولين سوال كه برايتان شكل ميگيرد اين است اين كلمه چيست ؟ براي كلمه برندينگ تعريفهاي بسيار زياد ي و جود دارد كه هركدام از اين تعاريف معناهاي متعدد و جديدي براي شما دارد و ميتواند شما را بسيار گيج كند ، ولي دقيقا معني برندينگ چيست ؟ در چند سال گذشته برندينگ به عنوان نماد ، اسم ، مدلسازي و يا شعار كاربرد داشته است كه توليدات و محصول يك كمپاني و يا شركت را تبليغ ميكرده است. برند نامي است كه باعث تفاوت ميان محصولات آن شركت با توليدات رقيبان خود ميشود.

 

اما اكنون برندينگ امروزه برندينگ در برابر گذشته مشكل تر و سخت تر شده و از اين سو در بازاريابي ارزش خاصي يافته است. درصورتيكه خواسته باشيم كه توضيح برندينگ را بسته به تعريفي كه در قبل به ان اشاره كرديم بي‌ عيب‌ و نقص بيان كنيم، به اين صورت ميشود گفته كه: برندينگ به معناي تصور جا گرفته در ذهن خريدار با محصول و توليداتتان در صورت شنيده نام كمپاني و شركت شما كه ك نماد و رنگ چيزههاي ديگر را شامل ميشود.

و اما برندينگ چه كارهايي را بايستي بايد اجرا كند؟
برندينگ علاوه بر اين كه توانايي اين را دارد كه هدف از كسب و كارتان را شناسايي كند تا رقيبهايتان را برگزيند ليكن ياري مي كند شما را تا بتوانيد تك عرضه كننده ي راهكار براي مشكلهاي ويژه در آن بخش باشيد.

هدفهاي برندينگ چه چيز است؟

۱- ابداع يك پيغام روشن

۲-  اثبات اعتبارتان

۳-  رابطه با بيننده و شنونده ي شما از راه محصول و توليدهايتان

۴ – تشويق همگان براي خريد محصولاتتان

۵ – به وجود آوردن اعضا و خريداران با وفا

ابزار و وسايل برندينگ چيست و بايستي از چه مكان و زماني شروع به كار كنيم؟
پروسه برندينگ ، در كتب اصول برند سازي هشت راهكار براي ايجاد يك برند خوب در دسترس مسئولان قرار گرفته تا تا توسط آن با خريداران پيوند برقرار كنند و يك برند معتبر و قوي را به وجود آورند

اما در اينجا به ان ۸ مورد اشاره كوتاهي كرده ايم :
تبليغ كردن توليدات و محصولات
پيوند همگاني بين مشتري و مسئول بازار ياب
به انجام رساندن فروش
فروختن بدون واسطه محصولات
فروش خصوصي
بسته بندي هاي محصولات
پيشامدها و اسپانسر
خدمات كه ميخواهيد به خريداران ارائه كنند

اما امروزه با پيشرفت علم و صنعت ابزار و افزارهاي بيشتري در مرجعهاي جهاني گرد آورده اند كه تحقيق و خواندن اين راه و روشهاي نو بي فايده نمي باشد.

افزارهاي مورد نياز براي ساختن يك برند معروف و معتبر
برندينگ صوتي و آوازي
برندينگ تصويري
برندينگ چشمي
ساخت و توليد محتوا
سخت كوشي برند
برندينگ پيشامد و تشريفات
تبليغ كردن زباني

هرگز به طور دائم برندتان را تغيير ندهيد زير تغيير زياد برند باعث سردر گمي مشتريان در هنگام خريد ميشود.بهتر است برند خود را هميشه آپديت نگه داريد و برندتان را طي گذشت زمان و طبق عكس العمل كه از طرف خريدان دريافت مي نماييد آن را به‌مرور بر اساس بازخوردهايي كه از مشتريان دريافت مي‌كنيد، عوض كنيد. در جريان تعويض مشخصه برند، هميشه به خاطر داشته باشيد كه بايد برند پيشين كه خريداران با آن آشنايي دارند با برند جديد مطابقت داشته باشد

خصوصيات منحصر به فرد و مزيت هاي برند خود را بيان كنيد. در هر تجارتي برند هايي با دارايي بيشتري هستند كه ميتوانند آن حرفه را به سود خود در دست بگيرند

تلاش كنيد در اين زمان فكر خود را روي ارزش‌، خصوصيات و مزيت هاي محصولتان بگذاريد و به خريداران از مزايا و ويژگيهاي منحصر به فرد محصولتان، آن ويژگي و خصوصياتي كه متمايز از محصولات رقيبانتان است، اعلام كنيد. شما با اين كار ميتوانيد درآمد هاي بزرگ و زياد آنها را كاهش دهيد،شما را بينظير، كند تا در نهايت محصول شما منتخب خريدار باشد.

هميشه براي خريداران با وفا خود ارزش قائل شويد اين خريداران امكان دارد درباره ي برند و محصول شما در مكان هاي مختلف بنويسند،و يا اين محصولاتتان را به آشنايان خود معرفي كنند در مجموع آنها ميتوانند يك مبلغ براي تجارتتان باشند.اطمينان مشتريان به شما و محصولتان باعث ميشود مشتري و در نتيجه فروش بيشتري داشته باشيد. پس خريداني كه برند و محصولات تان را دوست دارند و نسبت به شما با وفا هستند با اهميت باشيد.

قصه برند و نحوه ي ايجاد آن داستان :
قصه ي برند از مهم ترين قسمتهاي برندينگ در ايجاد ماهيت معنايي يك برند است. حكايت و داستان پيوسته قسمتي از راههاي رابطه با افراد ديگر است. كه اين رابطه يا از راه موزيك و و يا گفتگو ، با معلوماتي كه در ذات خود دارد عده اي را از سر تا سر جهان مجذوب خود كند. چند قدم به منظور ساختن حكايت و قصه اي شايسته ي برند شما براي تجارت :

۱ – مضمون دلخواه براي قصه ي برند خود را بنويسيد.
دو مطلب كه در آغاز قصه ي برند بايد حتما به آن اشاره كنيم ، اينكه اولا شما چه كسي هستيد و خود را معرفي كنيد و دوما تجارتتان چيست .

۲ – كوچكترين نكات مربوط به برندتان را مو به مو و به صورت تمام و كمال كامل شرح دهيد .
زمان تعريف قصه ي برندتان اين مطالب را لحاظ كنيد :
۱- چرا محصول و توليدات شما با ارزش است.
۲- در اين داستان به اين موضوع كه اين توليدات مختص چه افرادي با چه گروه هاي سني ، و آيا اين محصولات مختص مردان يا زنان است اشاره كنيد
۳ – از مطالب بدست امده و شرح هاي تحقيقاتي در مورد توليد يا فعاليتهاي برندتان بهره بگيريد.
۴-  قصه ي برند خود را را ويژه و مخصوص كنيد.
ديجيتال برندينگ چيست : گونه اي از برندينگ مي باشد كه از عرصه اينترنت و سايت ها و فضاهاي مجازي ديگر بهره برداري مي كند ، از ترفند، راهكار و افزارهاي ديجيتال برندينگ در راستاي هدفمند كردن برقراري ارتباط برندتان استفاده كنيد و در آخر شكل و عملكرد پسنديده تري از برندتان در عرصه ي ديجيتال خواهيد داشت.

چنان چه تجارتتان تا امروز برند هماهنگ و متناسبي نداشته ، يا هر چيز كه برند شما بر آن پايدار است را پسند نمي كنيد، وقت ام امده برند سازي را از تو آغاز كنيد در اين راه با پرسشهاي زير جلو برويد تا هرچه با سوالات زير پيش برويد تا هرچه بيشتر با نظر خريدارانتان آگاه شويد ، به اين شكل ميتوانيد عملكرد برندينگ تجارتتان را با پيروزي پيش ببريد.

مشخص كنيد خريداران چه چيزي از تجارتتان را بيشتر ميپسندن و تعيين كنيد مشتريان چه چيز كسب و كار شما را بيشتر دوست دارند. نقاط نيرو تجارتتان در چه چيزي است و برندتان را چه چيز معروف كرده است.
پيغام برندي را براي مشتريان ايجاد كنيد و كه شامل هدف هايي كه براي مصرف كننده ي محصولات خود داريد باشد. يعني آن چيزي كه شما در ان شايسته تر هستيد. پيغام برند معمولا بر پايه ي تعهدهايي كه داده ايد شكل ميگيرد اينكه شما چه ضمانتي به مصرف كنندگان داده ايد و ايا به اين ضمانتتان عمل نموده ايد.
مطمئن شويد كه پيام ها تبليغاتي شما با پيام برند تان يكي باشد. چنانچه مژده نوآفريني محصولي را به خريداران داده ايد مناسب نيست كه در تبليغ محصول از رنگ سياه و خاكستري و رنگ هاي كسل كننده ي ديگر استفاده نماييد
براي نحوه ي لباس پوشيدن و رفتار كاركنان تان استانداردي را تعريف كنيد كه از تعهد برندتان حمايت كند. و مطمئن شويد كه آنها فهميده اند برندتان چيست و از چه چيزي پشتيباني مي كند.
زيبايي هاي نمايشي خود را و همه ي آنچه كه به كار گرفته ايد از تبليغ تا بسته ي خريد را در اين كار بكار بگيريد .

برندينگ معمولا از اين جهت پيچيده مي باشد كه ناكامي و پيروزي آن به وسيله ي عكس العمل خريداران، بسته به كوششهاي برندينگ و بازاريابيتان، آزموده مي شود.
برند سازي باعث شكل گيري مالي شركت و تجارت تان ميشود،كه اين ثروت و دارايي محبوبيت برندتان را در دنيا شكل ميدهد. درصورتي كه برند شما شناخته شده نيست يا معروفيت اندكي در جامعه دارد، برندينگ و عملكردهاي آن شما را ياري ميدهد تا برندتان را به گوش شنونده برسانيد و برند خود را معرفي كنيد. برندينگ ميتواند باعث تفاوت و تمايز محصول و توليداتتان با محصولات برند هاي ديگر شود، و تجارت را ترغيب به نگهداري اين تفاوت ها كرده و از اين راه خدمت رساني و توليدات شايسته تري را به جامعه ارائه دهد. در نتيجه تا زمان آن نگذشته عمل برندينگ تان را شروع كنيد.

و دستاوردي كه از يك برندينگ و برند سازي موفق به دست مي آيد

برند شايسته مي‌تواند شركت شما را از يك حريف كوچك در كار به يك حريف بزرگ و توانمند براي ديگر شركتهاي مبدل كند، اطمينان مشتريان را به شركت تجاريتان افزايش دهد و امكان فروختن محصولاتتان را زياد كند و در نتيجه كمپاني شما را به يك كمپاني موفق تبديل ميكند.

اسكات بدبوري، مدير انجام نايك و استارباكس مي‌گويد: يك برند قصه يك شركت است كه به طور مداوم گفته مي‌شود. يك برند شايسته براي تجارتتان بسازيد و قصه ي تجارتتان را براي خريداران و مشتريان خود توصيف كنيد.

يك برند شايسته به شما كمك ميكند تا بتوانيد مشتريان با وفاتر و بيشتري را براي كسب و كار خود به دست آوريد.
 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/7 ساعت: ۱۳ توسط:afzza :